'מטרנה מצווה' בפעם ה-21 ברציפות והציבור מתגייס

עפר גדנקן No Comments on 'מטרנה מצווה' בפעם ה-21 ברציפות והציבור מתגייס

מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, ממשיכה במבצע החסד

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פעילות החסד 'מטרנה מצווה' בשיתוף ארגון חסדי נעמי שמתקיימת כבר יותר משני עשורים רצופים, מעוררת גם השנה תגובות רבות בציבור החרדי שמודים על הזכות העצומה להשתתף בפעילות שמקנה לציבור אפשרות להיות שותף בגמילות חסדים חשובה – תרומת מזון תינוקות למשפחות נזקקות.

במסגרת המבצע נאספות כפיות מטרנה או אריזות דייסות מטרנה במוקדי המבצע ותמורתן תורמת חברת מטרנה אריזות תמ"ל ודייסות לחלוקה למשפחות נזקקות.

מדי שנה מגיעות לחברת מטרנה תגובות נרגשות ממשפחות שמקפידות לאגור כפיות ואריזות דייסות מטרנה בהלך כל השנה במיוחד עבור פעילות זו, גם השנה נרשמו תגובות נלהבות לאחר ההכרזה כי המבצע החשוב נפתח בפעם ה-21 ברציפות!

כחברת מזון התינוקות המובילה בישראל, חברת מטרנה פועלת ללא לאות להביא מגוון מוצרים איכותיים בהרכב מתקדם לכלל התינוקות בישראל, ובכללם תינוקות הציבור החרדי. מטרנה, נבחרת הציבור החרדי מזה דורות רבים, רואה חשיבות עליונה בחיבור אל ציבור זה. מטרנה פועלת מתוך שאיפה תמידית להיות הכי קרוב לאמא ומכאן באופן טבעי עולה החובה לדאוג לתזונת התינוקות בכל עת, ולהביא את מגוון המוצרים הרחב בהרכב המתקדם ובכשרות בלתי מתפשרת- בד"ץ העדה החרדית.

יו"ר ארגון החסד 'חסדי נעמי' הרב יוסף כהן: "אני מתרגש בכל פעם מחדש מהמשך שיתוף הפעולה עם מטרנה למען משפחות נזקקות. עם כל שנה שעוברת אנו רואים שמבצע החסד והנחישות שמלווה את מטרנה במבצע הייחודי הזה רק הולכים ומתעצמים, בשיתוף פעולה של חסד ונתינה אמיתית. בהזדמנות זו אני רוצה להודות להנהלת מטרנה על שיתוף הפעולה המיוחד, המעניק לנו את היכולת לסייע לאימהות להעניק לתינוקן את תחליף החלב הטוב ביותר. לנכונות הזו של חברת מטרנה לתרום תרומה כל כך גדולה מדי שנה למשך יותר מ-20 שנה, אין אח ורע בציבוריות הישראלית והיא נוגעת בנימי הרגש העמוקים ביותר שלנו כארגון חסד, ושל החברה כולה. אני מודה גם לכל הציבור היקר על שיתוף הפעולה וקורא לכולם להמשיך ולסייע בפעולת החסד החשובה הזו"

אז איך עושים מצווה? אוספים כפיות תחליפי חלב מטרנה או אריזות של דייסות מטרנה, מציינים על החבילה "עבור מטרנה מצווה 21", מביאים אל ניידות או תיבות "חסדי נעמי", או שולחים אל: "חסדי נעמי" רח' בר יוחאי 10 בני ברק, מיקוד 5155310, ומצטרפים למצווה המרגשת. לפרטים נוספים חייגו – 03-6777-777.

זכרו, ככל שתשלחו יותר כפיות ואריזות – מטרנה תתרום יותר ממוצריה עבור משפחות נזקקות!



0 תגובות